reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ivana Žulčáková

Ivana Žulčáková

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hľadá sa.Momentálne sa nachádza v Dánsku. Zoznam autorových rubrík:  Medzi namiPísačky-táračkyStarosti-radostiVo voľnej chvíliSúkromnéDánskoChutnéZaujímavostiVo vlastnom kútiku

reklama

Starosti-radosti

Mame sa dobre

Ivana Žulčáková

Mame sa dobre

Mily domov, dlho sme sa tesili lupenom ruzoveho srdca dvora nasej hojskole. Chodili sme popod konare rozkvitnutej ceresne a ona nas vzdy na pozdrav posnezila naruzovo. Sadali sme si do jej tiena v horuce dni, ktore uz pominuli. Ukladali sme sa do ruzovej cukrovej vaty na trave a potom sme si dali zmrzlinu s kamarelom a pokrstili tak cervstvo vypecenu zmrzlinovu misticku, ktoru sme tu na hojskole same vyrobili. Lupene zvadli a vyschli, ale my sa napriek tomu este stale tesime.

  • 21. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 663x
  • 4
Pestujem si otáznikovník

Ivana Žulčáková

Pestujem si otáznikovník

Pravidelne ho polievam a dávam mu živnú pôdu pre jeho rast.

  • 11. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 534x
  • 12
Sneh v izbe

Ivana Žulčáková

Sneh v izbe

Otvoríme okienka a do izby hneď vletí prievan. Prešúcha sa cez jedno okno, tri metre cez izbu a vyletí von druhým oknom. Vonku spraví otočku a opäť sa šupne dovnútra.

  • 19. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 884x
  • 4
Rozsvietilo sa

Ivana Žulčáková

Rozsvietilo sa

Rozvietilo sa. (Niekomu možno v mysli. ) U nás v Meste hlavne na hlavnej ulici. Milióny blikajúcich žiaroviek nad hlavou. Svetielka v obchodoch. Svetielka vo výkladoch. Svetielka na stromčekoch. Škoda že pre tie umelé svetielka, ktoré magneticky priťahujú obsahy peňaženiek, viac nevidno svetielka nad hlavami, nad mestom, nad stromami, nad domami... Nad všetkým, čo nás pohlcuje a dobrovoľne nás núti správať sa komerčne.

  • 14. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 090x
  • 7
Zmrzlinár je šťastný človek alebo letné reflexie

Ivana Žulčáková

Zmrzlinár je šťastný človek alebo letné reflexie

Aj keď tu často fúka a niektorí hovoria, že sa tu striedajú len dve obdobia: jar a jeseň, predsa len sa leto tohto roku ukázalo. Už niekoľko týždňov posielam optimistické správy domov: „Mám sa dobre. Svieti nám tu slnko. Máme tu leto!“ Zatiaľ čo sa mi z domu niekoľko krát donieslo do uší, že „...na ďalekom východe prší“.

  • 15. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 26
reklama
Bezprostredne - "o rok viac"

Ivana Žulčáková

Bezprostredne - "o rok viac"

A už je koniec. Dopíjam pohár červeného vína. (Vyrobené v Chile - 'Imported and bottled in Denmark'). Narodeninová oslava práve skončila. Darčeky sa páčili. Sviečky sú sfúknuté. Hudba ešte dohráva (až doteraz som ani netušila, že na Manu Chao sa dá tancovať "náš" čardáš).  A Blog.sme.sk bol možno viac prítomný, než by ste čakali...

  • 20. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Konečne parkujem doma

Ivana Žulčáková

Konečne parkujem doma

Dnes som mala po prvýkrát doma pocit, že sa nikam neponáhľam, nič ma nesúri a nič záväzné na mňa nečaká. „Vitaj naozaj doma!,“ privítala som samu seba vo svojej izbe po prvý krát po štátniciach.  Až teraz som si poriadne všimla, že som za posledných päť rokov ani nestihla prerobiť teenagerský  imidž izby.

  • 1. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
Robinson a trinásty Piatok

Ivana Žulčáková

Robinson a trinásty Piatok

Stala som sa nedobrovoľným Robinsonom. Moja loď nestroskotala na šírom oceáne, nie som ani na opustenom ostrove. Som zavretá medzi štyrmi stenami.

  • 13. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Už si viac nekupujem dáždniky

Ivana Žulčáková

Už si viac nekupujem dáždniky

(Alebo aj o roztržitosti, Bjrk a Gaudiho ovocnch vežičkch)Raz som dostala na narodeniny krsny dždnik. Nebol to žiaden z tch vystreľovacch zzrakov, rovnako to nebol ani vdobytok čnskej produkcie. Bol veľmi elegantn. Neviem, či existuje kategria narodeninov dždniky, ale ak no, tak verm, že ten mj bol takm pravm narodeninovm. Teda len do chvle, km SA po pr tždňoch stratil, resp. km som ho raz niekde zabudla.

  • 28. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 17
reklama
SkryťZatvoriť reklamu