reklama

Tekuté chvíle

* Hráme sa na dotýkanie stropu. Ty ma vyhodíš do vzduchu a ja lapám po štuke nášho vysokopodlažného bytu. Ešte centimeter! Som ako testovacia špageta, dokonale uvarená. A čo keď sa prilepím sa na strop? * Smejem sa, tak detinsky smiešne, až ťa nachytám. Stráčaš rovnováhu a potom na/chytáš ty mňa - do náručia. Ešte raz, ešte raz! Musíš sa dotknúť stropu ešte raz, vysielaš ma na ďalšiu misiu. A ja žasnem, ako vo mne nachádzaš toľko beztiaže. * Zahrievacie intermezzo: Máš chuť na Francúzsko a tak pečieme brioche do jednej v noci. Zapíjame čajom z môjho utekacieho čajníka. * Tancujeme salsu, krokmi maznavej mačky. Púšťam sa, moje svaly nedržia, sú tekuté. Rozlievam sa v tebe a ty ma vedieš. Otočky a záklony. Si moja telocvična, dokonalý strečing. Nádoba, v ktorej sa roztopím a v zápätí nadobúdam svoj tvar.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Ivana Žulčáková

Ivana Žulčáková

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hľadá sa.Momentálne sa nachádza v Dánsku. Zoznam autorových rubrík:  Medzi namiPísačky-táračkyStarosti-radostiVo voľnej chvíliSúkromnéDánskoChutnéZaujímavostiVo vlastnom kútiku

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu