reklama

Four things - štyri veci

Zverbovali ma (Tini)  - výjsť z ulity o trochu viac.  Tak sa vám tu priznávam, náhodní pocestní, že som od uvedomenia si ”sa”, tieto veci spáchala: (viac o "4veciach" napr. tu)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Moje štyri zamestnania:
* vička vencov a zliepačka ikebán (kvetinárka -môj najobľúbenejší, hoci najslabšie platený študent. job)
* oprašovačka políčok s parfémami od vymýslu sveta (môj prvý študent. job v DK...)
* námatková stopárka miestnych konferencií, barokových záchodov, školských súťaží a dobročinných akcií (reportérka lokál TV)
* vytrvalá zisťovačka spokojnosti zákazníkov (telemarketing, p. s. tá slečna s tým prechladnutým hlasom, to som ja...)

Moje štyri obľúbené filmy:
* Amelie
* Tanečnica v tme
* I am Dina
* a ešte ten, no ten, ako sa volá, ten...eeehm, vlastne je ich viac, a just si teraz na žiaden nespomeniem..., z európskej produkcie prednostne, please

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Štyrii miesta, kde som žila:
* bižalmové údolie na konci sveta (Hudcovce)
* tam, kde vetry dujú (ŠD UCM Trnava)
* v krajine tulipánov (Haarlem)
* na zelenej ulici (Aarhus)

Štyri obľúbené TV programy:
* dokumenty
* BBC -
* - aj viac
* než štyri

Štyri miesta, kde som bola na dovolenke:
* dovolenkovať
* raz začnem,
* momentálne
* len žijem

Moje štyri obľúbené jedlá:
* všetko možné sladké zdravie (ovocie)
* Všetky možné prírodné chrumky (zelenina)
* Všetky možné horúcovodové tanierové ozdôbky (polievky)
* Všetky možné pokušenia mlstnosti (koláče a sladkééé)

Štyri weby, ktoré denne navštevujem:
* denne?
* moje
* emailové
* schranky :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Štyri miesta, kde by som bola radšejj ako teraz:
* v lese pri bižalmovom údolí na snežienkach (už nech rastú!)
* pri mori, bosými nohami cítiť chlad zimného piesku, „polámať“ si kosti v ľadovej vode
* v prítmí späť v čase popíjať čaj, počúvať jazz a listovať v starých Dotykoch
* všade dobre, doma najlepšie
Štyri blogy, ktorým odovzdávam štafetu:
* Bohuš
* Filip
* Anna Bublinka
* Častofčan

Ivana Žulčáková

Ivana Žulčáková

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hľadá sa.Momentálne sa nachádza v Dánsku. Zoznam autorových rubrík:  Medzi namiPísačky-táračkyStarosti-radostiVo voľnej chvíliSúkromnéDánskoChutnéZaujímavostiVo vlastnom kútiku

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu