reklama

Hra na Tvorcu

* Hram sa s hlinou: vyrabam cajnik. Hram sa na Tvorcu. Pravidla hry: Vyrob a panuj! Prve kolo: vytvarovat telo. To mi dalo niekolko dni vytrvalej namahy. Dnes som uspesne preradila do druheho levelu. Telo som zmobilizovala: pripojila mu nohy, styri. * Vyrabam cajnik, lebo doma mame len taky maly: zo supravy T 4 2 (Tea for two). Vyrabam cajnik, lebo milujem ten adrenalin hry na tvorcu. Zajtra sa dostanem do tretieho levelu: k telu pridam hlavu i zobacik a rucku. V dalsich kolach hry za mna vela prace vykona ohen. Vypalime hlinu po prvykrat, naglazurujeme a este trochu vypalime. Posledny level je najdolezitejsi: Slavnostne donho nalejem horuci mok, a vdychnem zivot. Moja hlina ozije. A cajnik mi bude sluzit az do konca svojho zivota. Mne - jeho Tvorcovi... Ohnostroj a koniec hry. * Ivana, kedy uz vyrasties a prestanes s tymi hrami. * Moj sluzobnik Cajnik bude tiez T 4 2, len s mensim rozdielom: Tea for two LITRES. Dva litre caju. Asi zacnem organizovat cajove party.  Mate moje pozvanie :-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Ivana Žulčáková

Ivana Žulčáková

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hľadá sa.Momentálne sa nachádza v Dánsku. Zoznam autorových rubrík:  Medzi namiPísačky-táračkyStarosti-radostiVo voľnej chvíliSúkromnéDánskoChutnéZaujímavostiVo vlastnom kútiku

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu