reklama

Som fontána krvi...

* koho by nepotešilo, keby dostal narodeninový darček štyri mesiace po narodeninách? * a koho by nepotešilo, keby to bol darček, taký z tých, o ktoré sa nikdy nežiada, lebo voľajako nie sú práve na mysli, hoci sú vždy tou očakávanou vecou,  vytúženým objektom MAŤ? * a koho by nepotešilo, keby to bola Múza, ktorá sa odmlčala na dlho a nekopla si ani trochu, a teraz je tu a rozrevarala sa na všetky strany, na všetky štýly, do zbláznenia... „...a ak sa ešte raz budeš sťažovať, budeš mať do činenia s mojou armádou..." (Army of Me)  aby mi nebolo málo, tak hneď dvadsaťkrát. Zatváram sa do vlastného kútika. Spriehľadnievam. Až ma nakoniec úplne nevidieť. Vidieť ma? Nevidieť ma? ...ráno  mi zlepené oči citlivo reagujú na umravčané prešedivelé slnko...iPod si berie zvukové privilégium. Bjork mi spieva a ja prechádzam ulicami...Islandsgade,  Reykjaviksgade... Ja..., ja som len...  "...som fontána krvi v podobe dievčaťa..."  (Bjork: Bachelorette, text, hudba, video)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Ivana Žulčáková

Ivana Žulčáková

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hľadá sa.Momentálne sa nachádza v Dánsku. Zoznam autorových rubrík:  Medzi namiPísačky-táračkyStarosti-radostiVo voľnej chvíliSúkromnéDánskoChutnéZaujímavostiVo vlastnom kútiku

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu